W salonie samochodowym w
Genewie, w marcu 2005 roku
zaprezentowano nowy
model Passata (B6, oznaczenie
wewnętrzne 3C). W sierpniu tego samego roku
dołączyła wersja
Variant. Passat zdobywa
drugie miejsce w konkursie
samochodu roku 2006.
Passat B6, mając długość 4765 mm jest o
ponad pół metra dłuższy niż jego pierwsza
generacja z 1974 roku. Jest też jednym
z najdłuższych aut w klasie średniej, zbliżając się do
klasy wyższej-średniej.
Na rynki europejskie przewidziano
jednostki:
Benzynowe:
-
1.4 TSI -
1398 cm³ o mocy 122KM;
-
1.4 TSI
EcoFuel - 1398 cm³ o mocy 150 KM;
-
1.6 16V -
1595 cm³ o mocy 102 KM;
-
1.6 FSI –
1598 cm³ o mocy 115 KM; skrzynia biegów
M6/A6-(Tiptronic)
-
1.8 TSI -
1798 cm³ o mocy 160 KM; skrzynia biegów M6/A6-(DSG)
-
2.0 FSI –
1984 cm³ o mocy 150 KM; skrzynia biegów M6 (napęd
przedni/4
-
Motion)/
-
A6-(Tiptronic)
-
2.0 TSI –
1984 cm³ o mocy 200 KM; skrzynia biegów
M6/A6-(Tiptronic)
-
3.2 FSI VR6 -
o mocy 250 KM; skrzynia biegów M6/(4 Motion)/A6-(DSG)
-
R36 3.6 FSI
VR6 - o mocy 300KM; skrzynia biegów M6/(4 Motion)/A6-(DSG)
Diesla:
-
1.6 TDI 16V
(CR) 1598 cm³ o mocy 105 KM;
-
1.9 TDI (PD)
– 1896 cm³ o mocy 105 KM; skrzynia biegów M5;
-
2.0 TDI 16V
(CR) - 1968 cm³ o mocy 110 KM;
-
2.0 TDI (PD)
– 1968 cm³ o mocy 136 KM;
-
2.0 TDI (PD)
– 1968 cm³ o mocy 140 KM;
-
2.0 TDI 16V
(PD) – 1968 cm³ o mocy 140 KM;
-
2.0 TDI 16V
(CR) – 1968 cm³ o mocy 140 KM; skrzynia biegów M6
-
(napęd
przedni/4
-
Motion)/A6-(DSG)
-
2.0 TDI 16V
(CR) – 1968 cm³ o mocy 143 KM;
-
2.0 TDI 16V
(PD) – 1968 cm³ o mocy 170 KM;
-
2.0 TDI 16V
(CR) – 1968 cm³ o mocy 170 KM; skrzynia biegów
M6/A6-(DSG)
|